nav-left cat-right
cat-right

Brezhibna priprava odličnih tiskovin

Pri nekaterih tiskovinah si lahko privoščimo več kompromisov in se morda odločimo kar za tisto rešitev, ki prinaša dovolj nizko ceno. A pri nekaterih moramo na prvo mesto postaviti kakovost. To velja predvsem za tiskovine, ki jih nameravamo uporabljati v poslovne namene. V tem primeru seveda izberemo profesionalno tiskarno, ki bo lahko delo opravila brezhibno, končni izdelek pa bo naravnost odličen.

Najboljši primer izjemno pomembnih poslovnih tiskovin so gotovo vizitke. Čeprav gre v tem primeru le za majhen kos papirja, na katerem je odtisnjen izbrani motiv, sporočajo še bistveno več kot to. Na ta način se predstavljamo strankam in poslovnim partnerjem, zato je pomembno, da je sporočilo kar se da ugledno. Ne gre le za vsebino vizitke, temveč tudi za vtis, ki ga ta pušča. To dosega s kakovostjo tiska in izdelave. Uporabimo nekoliko debelejši oziroma trši papir, morda se odločimo tudi za kakšno dodatno obdelavo. Posebej pomembno pa je, da je motiv res brezhibno odtisnjen. Ker gre včasih za drobne motive, ki morajo biti povsem razločni, je izdelava vizitke lahko dokaj velik izziv tudi za profesionalne tiskarje. Splača se izbrati tistega, ki bo ponudil najboljši končni rezultat, tudi če so vizitke v tem primeru nekoliko dražje.

Dober tiskar bo ponudil tudi ustrezno dodatno ponudbo za zahtevne stranke. To je lahko perforacija, po kateri povprašujemo ob naročilu različnih poslovnih tiskovin. Če smo dovolj domiselni, lahko na ta način pripravimo zelo učinkovite promocijske izdelke – perforacija omogoča zbiranje povratnih informacij pri ciljni publiki ali pa dodatno širjenje pripravljenih sporočil. Tu ima spet odločilno vlogo kakovost opravljenega dela, saj je perforacija občutljiva na razlike v natančnosti in zanesljivosti. Ne moremo si privoščiti kompromisov, zato je pametno izbrati izvajalca, ki ima s takšnimi projekti dovolj izkušenj in referenc. Le tako bo delo dobro opravljeno, končni izdelek pa primeren svojemu namenu.

Komentiranje ni dovoljeno.