nav-left cat-right
cat-right

Je bolj smiselno Google oglaševanje ali SEO?

Že zadnjih nekaj let lahko opazujemo trend, da vedno več ljudi vedno več stvari nakupuje na spletu. Če smo na primer 30 let nazaj pralni prašek kupovali v Avstriji ali Italiji, potem je bilo edino logično, da smo nakupu izvajali v Sloveniji, pa je današnja realno, da nakupe izvajamo na spletu. Tako je torej čisto jasno, da mora imeti danes čisto vsak prodajalec narejeno svojo spletno stran, vendar pa če ne dela Google oglaševanje oz. se ne pojavlja visoko med rezultati na iskalniku, potem ta spletna stran nima niti potenciala, da bi generirala kakšno prodajo. Še posebej dobro smo videli trend, ki se bo gotovo zgodil, med prvo karanteno zaradi novega virusa, ko se je dejansko kupovanje preselilo v celoti na splet.

Google oglaševanje daje takojšnje rezultate

Če niti dobro ne veste, ali se je bolje odločiti za Google oglaševanje ali za SEO, potem sledite naslednjim nasvetom, pri katerih zaokrožujemo več splošnih stanj:

Če je vaša spletna stran nova in nimate trenutno nobenega obiska, potem je Google oglaševanje zagotovo najboljša odločitev, ki jo lahko sprejmete, saj vam bo prinesel takojšen obisk na stran. Seveda je to tudi čas, ko se je treba odločiti dodatno tudi za seo optimizacijo spletne strani, ki bo rezultate prinesla skozi čas, dolžina pa je odvisna od tega, v kako konkurenčni panogi delujete
Če vaša stran že generira nekaj obiska, pa ste vseeno prepričani, da imate veliko večji potencial za prodajo, hkrati pa že delate optimizacijo strani, potem je ravno tako skrajni čas, da se odločite za Google oglaševanje, da rešite trenutno situacijo.

Nahajate se že visoko v iskalniku z večino ključnih besed, vaša spletna stran že generira veliko prometa in vse se vam zdi visoko – tudi v tem primeru je Google oglaševanje priporočljiv. Pravzaprav je to trenutek, ko imate dovolj prihodkov in ki je odličen za to, da greste v dodatno promocijo. Nikakor ne zaspite na trenutnih lovorikah, saj če boste zaspali, ste lahko prepričani, da vas bo konkurenca prehitela in v tem trenutku boste morali vložiti bistveno, bistveno več, da konkurenco prehitite nazaj, vendar nikar ne računajte na to, da bo situacija kadar koli povsem enaka, kot je bila. Če se kljub dobremu času odločite za Google oglaševanje, ste lahko prepričani, da bo cenik Google oglaševanja za vas v tem primeru nizek, saj se boste verjetno osredotočali v branding, kar je praviloma najnižja cena klika.

Cenik Google oglaševanja je odvisen od?

Marsikdaj zasledimo vprašanje, kolikšen je cenik Google oglaševanja, vendar pa je cenik dejansko odvisen od tega, kako konkurenčno ključno besedo si boste izbrali za oglaševanje. Ponudbo po paketih sicer lahko dobite in s tem dobite cenik Google oglaševanja, vendar pa se morate zavedati, da na tak način ne morate natančno vedeti, kaj boste sploh dobili. Tako se je veliko bolje odločiti za plačilo na klik plus določen odstotek provizije od porabljenih sredstev na Googlu, saj takšna podjetja potem stremijo k temu, da je cena klika čim nižja, da bo naročnik od Adsov navdušen in da bo pripravljen vložiti v oglaševanje še nekaj dodatnih sto evrov.

Komentiranje ni dovoljeno.